torstai 14. helmikuuta 2013

Kymmenen asiaa jotka tekevät minut onnelliseksi

Kirjakirppu-blogin Jenni haastoi minut listaamaan kymmenen lempiasiaani. Haaste tuli oikein sopivaan hetkeen, olen viimeisten viikkojen aikana vastaanottanut ihan liikaa suru-uutisia suvustani, joten minut onnelliseksi tekevien asioiden miettiminen oli todella kivaa! Kaiken surun keskellä on onneksi niitä ihaniakin asioita.

Ihanaa ystävänpäivää kaikille teille, ja kiitos jokaisesta kurkkauksesta, kommentista ja tervehdyksestä täällä blogissa. Jokainen niistä tekee minut onnelliseksi ja kiitolliseksi!♥

Ystävänpäiväkaakao


Säännöt ovat seuraavat:
1. Tehtävänä on listata kymmenen lempiasiaa
2.  Lähetä haaste vähintään viidelle tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille!
3.  Muista nauttia listaamistasi asioista mahdollisimman usein.


♥ Perhe

- Tärkein nyt ja aina.

♥ Ystävät
-Lähimmät ystävät lasken oikeastaan perheeksi, mutta rakkaat ihmiset ympärillä merkitsevät kaikkea minulle.

♥ Liikunta
- Ilman liikuntaa en selviäisi. Juokseminen on parasta, mutta erilaiset ryhmäliikuntatunnit, kesäisin pyöräily, kuntosali ja uinti on myös tärkeitä.

♥ Kirjat ja lukeminen
- Itsestäänselvyys ;).

♥ Ihana koti (x2)
- Olen onnekas, sillä minulla on kaksi kotia. Oma vuokrayksiöni on ihana ja rakas, mutta lapsuudenkotini on aina turvapaikkani. 

♥ Kiinnostavat opiskelut
- Olen onnekas myös, koska saan opiskella juuri sitä mitä haluan. Opiskeluvuosien aikana on vain tullut selvemmäksi, että todellakin haluan opiskella vain ja ainoastaan tätä.

♥ Ihana odottava kesätyö
- Minua pyydettiin taas kesätöihin samaan paikkaan jossa vietin viime kesänkin. Odotan kesätyötä jo innoissani, koska työkaverit on huippuja ja työpaikan asukkaat minulle tärkeitä. Koen, että työ on palkitsevaa ja merkityksellistä.

♥ Kesäsuunnitelmat
- Kesäksi on suunnitteilla muutama ihana reissu, joita odotan jo innolla. Onneksi suunnittelukin on mahtavaa!

♥ Matkustelu
- Maailmassa on niin paljon paikkoja, joita haluaisin nähdä. Pyrin matkustamaan joka vuosi ainakin yhteen uuteen paikkaan.

♥ Tavallinen arki
- Surujen keskellä huomaa hyvin, kuinka onnellista ja kivaa se normaali arki on. Kun normaali arki muuttuu joksikin muuksi, sitä tavallisuutta, tuttua, kaipaa. Olen huomannut, että olen oikeastaan tällä hetkellä arkeeni varsin tyytyväinen.


Haastan Annin, Tuulian, Peikkoneidon, Riinan ja Katrin

Palailen kirjajuttujen kanssa viimeistään viikonloppuna :).

12 kommenttia:

  1. Oi, tsemppiä sulle surun keskelle! Arki ja tutut asiat ovat tosiaan niitä, joiden avulla pääsee pitkälle... Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, kyllä täällä pärjäillään :). Toivottavasti sinullakin oli ihana ystävänpäivä :).

      Poista
  2. Kiitos Sanna! Yritän tehdä tämän piakkoin :)

    VastaaPoista
  3. Jaksamista murheisiin, Sanna. Voi kun niiltä voisi välttyä, mutta emme taida kukaan olla niiltä turvassa. <3

    Ihania asioita olet listannut. Mahtava homma tuo kesätyö ja tyytyväisyytesi uravalintaan. Minäkin olen niin onnellinen, että olen oikealla alalla. Se on todella palkitsevaa.

    Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoistasi ♥. Näinhän se on, vastoinkäymisiä tulee aina, mutta kyllä niistä useimmiten selviääkin, ajan kanssa.

      On myös ihanaa, että sinä olet löytänyt oman alasi! Mahtava asia :).

      Toivottavasti sinullakin oli hieno ystävänpäivä.

      Poista
  4. Voimia suru-uutisten keskelle. <3

    Kaikki sinut onnelliseksi tekevät asiat ovat ihania. Tavallinen arki on lopulta kaikkein parasta - ja minullakin lapsuudenkoti on edelleen (vaikka keski-ikä alkaa kolkutella ja on oma perhe) rakas ja tärkeä turvapaikka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥.

      Hassua miten olen ymmärtänyt arjen ihanuuden vasta nyt, ihan viime kuukausien aikana. Ja näin se on, lapsuudenkodista tuli minullekin entistä tärkeämpi kun muutin omilleni.:)

      Poista
  5. Ihana postaus, pitäisi varmaan itsekin tehdä. Tekee aina hyvää muistella iloisia asioita. Jaksamista♥

    VastaaPoista
  6. Minulla olisi vielä toisenlainenkin yllätys sinulle. <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.