maanantai 25. lokakuuta 2010

lukijan kuulumisia

Heippa kaikille!

Minulla on ollut aika kiireistä viime päivinä. Viikonloppuna oli koululla eräs kurssi joka oli henkisesti ja fyysisesti todella raskas ja ajatukset on vieläkin vähän siellä. Tänään oli kaiken huipuksi vielä tentti ihan eri aiheesta joten puuhaa on riittänyt ja kaunokirjallisuuden lukeminen on jäänyt aika vähälle. Nyt minulla alkoi kuitenkin jonkunmoinen viikon mittainen syysloma joten tämän viikon aikana tulen vain ja ainoastaan lukemaan!:)

Tämä on muuten myös historiallinen hetki, minä luen yleensä vain yhtä tai korkeintaan kahta kirjaa kerralla mutta tällä hetkellä minulla on kesken ei enempää eikä vähempää kuin 7 kirjaa!!

Senor Peregrino / Cecilia Samartin
Kutsumus / Kreetta Onkeli
Ihanat naiset rannalla / Monika Fagerholm
Sementtipuutarha / Ian McEwan
Edelleen Alice / Lisa Genova
Aavikon kukka / Waris Dirie
Sieppari ruispellossa / J.D. Salinger

Siinä siis kirjoja jotka pitäisi saada luettua loppuun pian. Hyllyssä odottaa myös Riikka Pulkkisen "Totta" sekä iso kasa muita kirjoja joita haluaisin päästä lukemaan nopeasti. Nyt siis tuumasta toimeen ja huovan alle sohvalle kirja mukana!

Ihania lukuhetkiä teille kaikille:)

Ps! Leenalla on arvonta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.