maanantai 26. heinäkuuta 2010

ostoksia...


Uusimmat kirjaostokset tein viime viikon ja viikonlopun aikana. Minulla on jonkinlainen pakkomielle tilata ja ostaa halpoja kirjoja joka puolelta. Kuvassa näkyvistä kirjoista suurin osa on tilattu bookplus.fi -nettikaupasta joka on adlibris.fi -osoitteen kera suosikkini nettikirjakaupoista.

Viime viikolla ostettua:

Tapa minut äiti / Marianne Käcko
Ei Kiitos / Anna-Leena Härkönen
Karamellikengät / Joanne Harris
Vauvanpitävä / Emily Griffin
Suljettu Ovi / Marja Toivio
Ei kenenkään lapset / Uzodinma Iweala

Onko jollakin kokemusta kyseisistä kirjoista? Mielipiteitä!:)

5 kommenttia:

  1. Ei kiitos ostin tyttärelleni, joka on 23 vee. En lukenut itse. Olen muutenkin huono kotimaisen kirjallisuuden suhteen...paitsi runot ja eräät poikkeukset.

    Joanne Harrisilta olen ostanut Suolaista hiekkaa ja se oli niin tylsä, että nukahdin puutarhatuoliin, enkä ikinä saanut luettuea kirjaa loppuun. Sen sijaan Joanne harrisin Appelsiinin tuoksu oli aivan todella kiinnostava. Taidan lukea sen itselleni uudelleen joululahjaksi! Tuo Karamellikengät on aivan lukematta ja Tapa minut äiti -kirjan sijasta tilasin Ann Heberleinin En tahdo kuolla, en vain jaksa elää.

    Minä ostin sen loistavan Peter Cameronin The Weekendin Book.plus.fistä, mutta tuli vahingossa kaksi, sillä en ole kovin kokenut nettiostaja - vielä;-)

    VastaaPoista
  2. Minä olen noista lukenut vain Karamellikengät. Kirja on jakanut mielipiteitä, mutta minuun se upposi. Olen pitänyt aiemmin vain kahdesta Joanne Harrisin kirjasta, Pienestä suklaapuodista ja Appelsiinin tuoksusta. Karamellikengät on jatkoa Suklaapuodille. Maagista realismia on paljon, mutta toimi kohdallani.

    Kannattaa lukea Karamellikengät joskus marraskuussa, ensilumen aikaan. Toiminee parhaiten silloin.

    VastaaPoista
  3. Samanlaista pakkomiellettä on liikkeellä täälläkin, vaikka viime aikoina olen onnistunut hakkaamaan järkeä päähäni (edes vähän) kun kirjoja odottaa hyllyssä lukemattomina jo satakunta... :)

    Noista en ole lukenut mitään. Harrisilta luin Sarkaa ja samettia, joka oli ihan ok mutta ei mitenkään erityinen.

    VastaaPoista
  4. Minuakin kiinnostaa tuo Tapa minut, äiti sekä Ei kenenkään lapset. Vaikka epäilen että etenkin jälkimmäinen on todella surullsita luettavaa...

    VastaaPoista
  5. Leena: Minä pidin kovasti Harrisin Pienestä suklaapuodista, muita hänen kirjojaan en ole lukenut. Täytyisi tutustua ainakin tuohon Appelsiinin tuoksuun:)

    lumiomena: Pieni suklaapuoti on ihana kirja, toivottavasti jatko-osa on yhtä kiva:)

    Satu: Ihme tauti iskee minuun aina muutaman kerran vuodessa. Hyllyssä on hurja kasa lukemattomia kirjoja kun tällä hetkellä raahaan niitä kirjastostakin isoja kasoja ;)

    Kirjapeto: Totta, etenkin tuo "Ei kenenkään lapset" taitaa olla aika rankka...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.